სასწავლო პროექტის აღწერა

პროექტის აღწერა
  1. პროექტის სახელწოდება :  „ბაზილიკური ტაძრები
  2. პროექტის მთავარი იდეაბაზილიკური ტაძრების გაცნობაშესწავლა, ჩანახატების გაკეტება, მაკეტის დამზადება. (რათა არ იქნას მივიწყებული და დაკარგული ძეგლები)
  3. პროექტის აქტუალობა: აქტივობა 1.  მოვიძიოთ ინფორმაცია ბაზილიკური ტაძრების შესახებ.
მოსწავლეებმა ნახონ :
ბაზილიკური ტაძრებითბილისიანჩისხატი,
ახალსოფელიღვთისმშობლის ეკლესია,
ზეღდულეთიღვთისმშობლის ეკლესია. აქტივობა 2. ჩამოვაყალიბოთ საპროექტო ჯგუფს, პროექტის მონაწილეები შემთხვევითი შერჩევის პრინციპით გადაანაწილებენ დღეებს და დროს
აქტივობა 2. ჩამოვაყალიბოთ საპროექტო ჯგუფს, პროექტის მონაწილეები შემთხვევითი შერჩევის პრინციპით გადაანაწილებენ დღეებს და დროს
  4. პროექტის მიზნები: სრული ინფორმაციის მიღება ბაზილიკურ ტაძრებზე, ინფორმაციის დამოუკიდებლად მოძიებისა და საპრეზენტაციო უნარის არგუმენტირებული მსჯელობის უნარჩვევების განვითარება.
5. მოსწავლის ასაკი : 11წელი – 6 კლასი
6. ვადები, ხანგრძლიობა : 1 თვე
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროექტები, რაც შეიძლება შიქმნას: მოსწავლეები იღებენ ინფორმაციას ახლომდებარე სოფლებში მდებარე ბაზილიკურ ტაძრებზე, მსჯელობენ, მათ აღდგენაზე, მაკეტის შქმნაზე.
8.პროექტის საჭირო ძირითადი რესურსები :
       ფოტოაპარატი,                                                   ვიდეო,
        სასწავლო თვალსაჩინო მასალა,                    ინტერნეტი,
        პროექტორი,                                                       მარკერები,
        წებო,                                                                     მაკრატელი,
        მუყაო.
9. პროექტის მსვლელობა : მოსწავლეები დავყოთ ჯგუფებად.
                 I ჯგუფი –  ოპერატორები
                 II ჯგუფიტექნიკური ჯგუფი
                 III ჯგუფიინფორმაციის მოპოვების და დახმარების ჯგუფი
                 I V ჯგუფიმონტაჟის ჯგუფი
  1. თბილისშიანჩისხატის ეკლესიის ნახვა, ახლომდებარე –– (ახალსოფლის, ზეღდულეთის) ეკლესიების ნახვა, შეგროვილი იქნას მათ მიერ ფოტო მასალა. ჩანახატების გაკეთება.
  2. მოიპოვებენ მასალას ინტერნეტის საშუალებით ბაზილიკურ ტაძრებთან დაკავშირებით: არსებული მასალის თბილისშიანჩისხატი და ერთობლივი გადაწყვეტილების საფუძველზე ირჩევენ ერთერთ ნიმუშს.
  3. მოსწავლეები თავს მოუყრიან შეგროვილ და მოპოვებულ მასალას, ახარისხებენ შინაარსის მიხედვით. აკეთებენ მაკეტს.
  4. შეჯამდეს და შეიქმნას პროექტი, მოხდეს განთავსება მოძიებული მასალის მხატვრული გაფორმებით.(სლაიდების სახით). დაერთოს მუსიკა.
10. საგანთან/საგნობრივ ჯგუფთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი : ინტეგრირებული გაკვეთილი ისტსთან ერთად.
11. ხელმძღვანლის ელ ფოსტა:
12. პროექტის ხელმძღვანელი:
13. პროექტის ვებგვერდი :
       პროექტის შემაჯამებელი შეფასება:

No comments:

Post a Comment